Regulamin firmy SNEAKERSSPA z dnia 02.01.2017 roku
-
- Siedziba firmy Snekaersspa mieści się na ulicy Targowej 33a lokal 4, 03-728 Warszawa.
- Właścicielem firmy, prowadzącym działaność gospodarczą firmy usługowo-handlowej Sneakersspa ul. Targowa 33a lokal 11, 03-728 Warszawa jest Mateusz Walczak.
- Firma handlowo-usługowa Sneakersspa świadczy usługi z zakresu napraw szewskich, usług kaletniczych, renowacji, personalizacji oraz czyszczenia obuwia oraz prowadzi sprzedaż detaliczną środków oraz akcesoriów do konserwacji obuwia.
- Pozostawienie obuwia oraz toreb w siedzibie firmy Sneakersspa, bądź przesłanie obuwia oraz toreb pocztą bądź kurierem do siedziby firmy Sneakersspa, mieszczącej się na ulicy Targowej 33a lokal 11, 03-728 Warszawa, oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Niniejszy regulamin zawiera wszelkie warunki zawierania umów na usługi świadczone przez firmę handlową Sneakersspa.
- Wszystkie ceny zamieszczone na stronie internetowej sneakersspa.pl oraz na portalu internetowym Facebook sneakersspa zawierają podatek VAT oraz podane są w polskich złotych. Ewentualne reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni.
- Przed wysłaniem obuwia, klient przesyła zdjęcie obuwia za pośrednictwem portalu Facebook https://www.facebook.com/SneakersSpa/ bądź na adres e-mail kontakt@snakersspa.pl
- Po otrzymaniu zdjęcia przez Sneakerspa, wysyłana jest do klienta wiadomość o proponowanej usłudze wraz z ceną usługi, zgodną z cennikiem zamieszczonym na stronie internetowej http://sneakersspa.pl bądź na portalu Facebook
- Jeżeli klient akceptuje warunki umowy, wysyła obuwie na adres siedziby firmy SneakersSpa na ulicę Targową 33a lokal 11, 03-728 Warszawa wraz z dołączonym wydrukiem zawierającym adres klienta.
- Koszt dostawy ponosi klient.
- Opłata za usługę pobierana jest z góry.
- Umowa między klientem a firmą Sneakersspa zostaje zawarta wraz z chwilą zaksiegowania płatności za ww. usługę na rachunku bankowym firmy Sneakersspa.
- Maksymalny termin wykonania usługi wynosi 30 dni. Termin liczony jest od dnia wpłynięcia przesyłki, pozostawienia obuwia w siedzibie firmy Sneakersspa.
- Maksymalny termin o którym mowa w powyższym punkcie, może zostać przekroczony przez firmę Sneakersspa w przypadku wystąpienia okoliczności, czasowo uniemożliwiających realizację usługi we wskazanych wcześniej terminie, o czym zobowiązuje się powiadomić klienta.
- Firma SneakersSpa udziela 3 miesięcznej gwarancji na świadczone usługi
- Firma SneakersSpa odpowiada za przechowanie obuwia 3 miesiące od daty rozpoczęcia realizacji usługi. Po tym czasie buty nieodebrane zostaną: zutylizowane lub przekazane na cele charytatywne.
- Renowacja nie jest jednoznaczna z przywróceniem obuwia do stanu nowego. Oznacza czyszczenie z odmalowaniem zewnętrznej, widocznej powierzchni obuwia które zostanie do tego zakwalifikowane. Wszelkie dodatkowe naprawy szewskie są usługą wycenianą dodatkowo.
- Klient ma prawo do reklamacji usługi. Pisemną reklamację należy przesłać na adres pocztowy lokalu lub droga mailową na adres kontakt@sneakersspa.pl. Uszkodzenia mechaniczne, nabyte po odbiorze obuwia nie podlegają reklamacji. Niezbędnym warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego obuwia w celu wydania opinii. Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji to 14 dni od momentu otrzymania obuwia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany mailowo, sms lub pisemnie. Pismo reklamacyjne powinno zawierać: – dane Klienta wraz z numerem telefonu – datę stwierdzenia wady – szczegółowy opis wady –mail, na który zostanie wysłana odpowiedz – własnoręczny podpis na dole strony.
- Firma Sneakersspa wykonuje usługi na podstawie posiadanej wiedzy oraz doświadczenia.
- Firma Sneakersspa nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam w trakcie usługi czyszczenia, niektóre uporczywe plamy mogą być niemożliwe do usunięcia, w trakcie czyszczenia mogą pojawić się ukryte pod brudem plamy lub zacieki niemożliwe do usunięcia. W takich przypadkach niezbędna może okazać się dodatkowa usługa renowacji.
- Zabieg czyszczenia, renowacji lub jakikolwiek inny nie nie usuwa naturalnie występujących zagnieceń na pracujących elementach cholewki. Rozwiązaniem w niektórych przypadkach jest wymiana wyeksploatowanego elementu.
- Naprawy w których nie ma możliwości przywrócenia stanu pierwotnego obuwia firma SneakersSpa wykonuje na ryzyko i odpowiedzialność klienta ( rozległe rozerwania materiału, którego nie można zastąpić, uzupełnienia midsoli w pracujących miejscach, oraz temu podobne.
- Podczas usługi renowacji/malowania w niektórych przypadkach but może zostać rozjaśniony, ściemnieć, struktura może zostać zmieniona co jest konsekwencją procesu farbowania, malowania, czyszczenia.
- Zamawiając jakiekolwiek usługi klient godzi się na wprowadzenie zmian w obuwiu, które są konsekwencją usług szewskich. Po wykonaniu usługi nie ma możliwości przywrócenia stanu pierwotnego.
- Zamawiając usługę renowacji/malowania klient godzi się się na czyszczenie oraz farbowanie systemem naprawczym angelus, saphir, colourlock, które wprowadzą zmiany charakterystyczne dla swoich właściwości.
- W przypadku dostarczenia jakichkolwiek rozpadających się elementów( najczęściej pękające gumy, plastiki, kruszące piankowe spody, łuszczące się cholewki) w trakcie ekspertyzy i testowania stopnia degradacji może okazać się że uszkodzenie pęknie, będzie się kruszyć, łuszczyć, pękać a naprawa w pierwotnie zakładanym stopniu nie będzie możliwa. W takim przypadku firma zwróci przedmiot w stanie nawet postępującej degradacji lub zaproponuje bardziej kompleksową usługę jak wymiana całego uszkodzonego elementu lub jego modułu.
- Powszechnie używane materiały naprawcze w usługach szewskich są materiałami zastępczymi, mogącymi różnić się wyglądem i strukturą od oryginalnych części obuwia.
- Po wykonaniu usług szewskich mogą pozostać ślady wynikające z naturalnego procesu naprawy.
- Po wykonaniu usługi firma Sneakersspa wysyła obuwie na adres wskazany przez klienta.